Monday, July 23, 2012

All-Rounder Girl မွ ၾကိဳဆိုပ္၏ ။

            ဒီေန႕နံနက္  မိုးလင္းေတာ့  က်မရင္ေတြအရမ္းခုန္ေနခဲ႔ပါတယ္  ဘာလို႕လဲဆိုေတာ့ က်မရဲ႕ဘေလာ့ သစ္ေလးမွာ ဘာေတြေရးရမလဲဆိုျပီးေတာ့ေပါ့ ခုမွစရမဲ႔ က်မရဲ႕ All-Rounder Girl ေလး လွပသြားေအာင္ ဗဟုသုတရေစမယ့္ စာေပေတြ ၊ အလွအပ ကိုႏွစ္သက္ၾကေသာ မမေတြ ညီမေလးေတြ၊ ဖက္ရွင္နဲ႔ ပက္သက္တဲ႔ ဗဟုသုတေတြ ၊ လူသားတိုင္းေရွာင္လႊဲလို႕မရတဲ႔ အခ်စ္ေရးခ်စ္ရာေတြ၊ က်န္းမာေရး ဗဟုသုတာမ်ား နဲ႔ ေ၀ဆာလွပေနေအာင္ ဖန္တီးခ်င္တာက က်မရဲ စိတ္ကူးေလးပါ။ က်မရဲ႕ စိတ္ကူးေလးေတြ အေကာင္ထည္ေဖာ္ဖို႕ အတြက္ သူငယ္ခ်င္းမ်ားရဲ႕ အားေပးမွုေတြ ကိုေမ်ွာ္လင့္ပါတယ္။ သူငယ္ခ်င္မ်ား အားလံုး စိတ္ခ်မ္းသာ ကိုယ္က်န္းမာ ျပီး လိုအင္ဆႏၵၵမ်ား ျပည့္၀ၾကပါေစလို႕ ဆုမြန္ေကာင္းေတာင္းေပးလိုက္ရပါတယ္ရွင္။
                                                                    

No comments:

Post a Comment